üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. június 11., szerda

Egy szem avokádó...


Egy szem avokádó nálunk mindig akad a kamrában. Ebből instant gyors nyári ebédet lehet csinálni. Félbevágom és kikaparom az avokádó belsejét és összetöröm villával, eseteg krumplinyomóval, ha kicsit keményebb. Keverek hozzás egy evőkanál vajat, egy evőkanál mutárt és egy - bártaknak kettő - gerezd fokhagymát összenyova. A végén mát csak egy kis só és bors kell hozzá és kész.

Pirítósra kenve felséges lakoma, különösen ha egy pohár vörösbor is van hozzá!

Címkék:

6 megjegyzés:

Blogger Kata írta...

Én teszek még hozzá egy keményére főzött, összetört tojást is. :o) Nagyon finom.
Egy magot pedig próbaképpen belenyomtunk egy cserépbe. Sokáig meg sem moccant a mag, majd kb két hónapnyi készülődés után úgy nő mint a bolondgomba. :o))
Lassan szüretelünk.:o))

12/6/08 11:05 de.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Tényleg, nekem a magból soha nem lett semmi. Milyen irányba rakod a földbe?

12/6/08 12:49 du.  
Blogger Kata írta...

Nem volt tudatos a földbetevés iránya, csak akkor vettem észre, hogy fordítva volt szerencsétlen, mikor már épp ki akartam dobni. Aztán megfordítottam és észhez tért. :o)) Ugyanígy sikerült járnom a mangónál is. :o)

12/6/08 3:22 du.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Na akkor tisztázzuk a hegyes van felül vagy alul? Hallottam már oldalra fektetést is!

12/6/08 4:51 du.  
Blogger Kata írta...

A hegyes felül, a tompa alul. ;o) Az oldalra fektetést nem hallottam, viszont van aki vízben gyökerezteti, majd azután ülteti földbe. :o)

12/6/08 5:01 du.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Köszi!

12/6/08 11:37 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal