üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. június 13., péntek

Panyi Zsuzsi + üveg + ékszer

A párhuzamos angol blogomon már irtam egy kis szösszenetet, hogy miért is az üveg. Nem egy hétköznapi anyag, bár nagyon népszerű. Igazából ennek a postnak az öttlete úgy jött, hogy rájöttem, kell egy honlap, nem egy blog, hanem egy igazi rendes honlap. Ott pedig magamról is kellene írni egy kicsit. Gondoltam, hogy senkit nem a hajam színe és a születési dátumom érdekel, hanem hogy miért is pont az üveg. Ez volt az egyik motiváció.
Az egész ovis koromban kezdődőtt, mivel édesapám üvegipari mérnök és több üveg viszkozitást tanulmányozó és felhasználó szavadalmat is magáénak tudhat, gyakran volt alkalmam e kísérletek melléktermékével az apró olvasztott üvegekkel játszani.
Később ővegipari vállalkozása volt a családunknaak ami a házunkban működött. Kedvenc, persze nem megengedett, bújóhelyünk a nagy üvegtáblákat támasztó állván volt. Középiskolás koromban ebbe a gyönyörű üvegablakú templomban gyakran jártam. Akkoriban ez volt Budapest egyetlen modern temploma. ( A temlpomról egyszer külön posztot írok! Most csak a képet mutatom meg.)


Mivel már elköltöztünk rég jártam ebben a templomban, de igazából ez az ablak volt e poszt másik motivációja. Az elmúlt hetekben elvittük a gyerekeket megmutatni nekik, hogy hol esküdtek a szüleik, s magam is rácsodálkoztam, hogy megint egy üveg, ami oly meghatározó az életemben.
Egyetemista koromra jutottam el oda, hogy már egyedül is kezdtem valamit az üvegekkel. Mivel a BME Építészkarán végeztem ez nem volt nehéz. Egyetemi éveim alatt sokat tanumányoztam az építészeti üveg szerkezeteket és előszeretettel használtam azokat terveimben.

...most pedi az olvasztott üveg, amikről nem mesélek, de itt vannak!

Most már ugye mindenkinek világos, hogy miért éppen üveg?!

Címkék: ,

3 megjegyzés:

Blogger KicsiKató írta...

Gyönyörűek az ékszerek, gratulálok hozzájuk:))))

15/6/08 3:25 du.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Köszi!

16/6/08 11:09 de.  
Blogger Monika írta...

Csodaszép ez a templom!!! Mindig ámulatba ejtenek a festett üvegablakok!

27/8/08 11:25 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal