üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. június 24., kedd

Üveg -> ékszer, gyapjú -> nemez

Mint már írtam, a hétvégén a lányomnak különleges odafigyalésre és egy kis "anya-idő"-re volt szüksége. Kitalálta, hogy kézműveskedjünk és természetesen én is üljek ott végig mellette. Mivel épp a WAMP-ra készülök, megbeszéltük, hogy én vihetem az üvegeimet. Nagyon jót beszélgettünk és a nemezlabda is szép lett.
Az én ékszereimet meg megmutatom a WAMP-on, addig íme néhány kép a készületekről!

Címkék:

4 megjegyzés:

Blogger b_ildikó írta...

Jók a fotók (is)! :-)))
Fantasztikus érzés lehet ezzel at anyaggal dolgozni! Régebben, ha jártunk üveggyárban, és volt kiállítás is mellette (pl. Parád), nagyon nem érintettek meg a művek. De ez most valami egészen más! Gyönyörűek!

24/6/08 10:33 de.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Köszi! Gyere ki a Wamp-ra és akkor személyesen is meg tudod csodálni őket!

24/6/08 11:26 du.  
Blogger b_ildikó írta...

4 gyerek mellől, vidékről sajna nem működik....
De itt rendszeres látogatód leszek!

24/6/08 11:31 du.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Nemsokéra elkészül holnap is, majd szólok!

25/6/08 9:33 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal