üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. augusztus 24., vasárnap

Fusing: üveg olvasztás, rogyasztás

Itt a nagy nyárban, sok nyaralás közt elfelejtettem valamit megírni erre a blogra. Sokat fejlődött most a stúdiónk. Számos új beruházás bővíti lehetőségeinket. Azt hiszem ha leírnánk nem is hinnék el sokan, hogy eddigi az üveg ékszerek milyen amatőr eszközökkel és körülmények közt készültek. Karácsony előtt még csak egy csorba üveg vágó és az ősrégi fém vonalzó volt minden felszerelésünk.
Karácsonyra kaptam a férjemtől egy Toyo üveg vágót, amit a kedvenc eszközömnek tartok. Azonban nyáron sok új dolog történt. Megérkezett a KEMENCE! Csodás kis filigrán női darab: programozható, időzíthető és kis kémlelő ablak is van rajta. mindezt még megfejeltük egy csiszoló géppel, ami igazán remek kiegészítő.


Így már nem csak a bér égetés 3 féle programját tudjuk használni, hanem a kemencével is lehet játszani, itt-ott változtatni a programon. Hihetetlen csodákat lehet művelni! A kísérletezés elkezdődött. Íme néhány példa, amivel, nem mondom, hogy mind elégedett vagyok, de kezdetnek nem rossz!


Jelenleg a stúdió átalakítása folyik, miközben gőzerővel készülünk a Szentendre Éjjel Nappal készülünk!

Címkék:

5 megjegyzés:

Blogger Monika írta...

Csodaszépek ezek az üvegek!! Nekem is egyik szerelmem az üveg: gyűjtésben.
Gratulálok a műveidhez és sok sikert a vásárhoz!
Szentendre az egyik kedvenc városom!!!

27/8/08 11:09 de.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Jó is itt lakni! Léttam Te meg szereted Sík Sándort! Nekem is nagyon tetszenek a versei!

27/8/08 11:13 de.  
Blogger Monika írta...

Igen,nagyon szeretem az ő verseit is!

27/8/08 11:19 de.  
Blogger Hokata írta...

Nagyon szépek a munkáid gratulálok hozzájuk.
Folyamatosan követem a szép darabokat a MESKA-n, egybe biztosan beleszeretek.
A fő amiért írok Neked az a csodaszép kemencéd.
Régen, még „előző életemben” készítettem én is ékszereket s a fősulin volt egy kemence ott égettem ki, imádtam.
Pont a napokban gondoltam rájuk s, hogy de szívesen varázsolnék megint a tűzzel.
Na és egy kemence minden vágyam, itt jön kérdésem: hol vetted s főleg mi volt az ára?
További sikeres alkotó munkát:
Kata

24/9/08 7:51 de.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Szia Kata!
Örülök, hogy erre jársz!
A kemence külföldről van, ha így is érdekel, akkor írj egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket!
panyizsuzsi (kukac) freemail (pont) hu

24/9/08 8:15 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal