üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. július 15., kedd

A fiam szobája...


A fiam szeptemberven iskolás lesz. Megígértem neki, hogy leszedjük a falról a babás dekorcsííkot és valami komolyabb iskolásfiús designt viszünk a szobába. A konkrét akció múlt héten zajlott. Leszedtük a dekor csíkos és kifestettem. A fiam persze hamar rájött, hogy ez a festés egyáltalán nem buli sőt rettenetesen unalmas egy 7 évesnek, de hős volt. Ezt azóta is emlegeti: Mindig hoztam Neked vizet, mikor a létrán szomjas voltál. Ez igaz is és a takarításban is segített, fantasztikusan vakarja fel a festéket a parkettáról.


Még nincs teljesen kész, de majdnem. A polcára egy nagy M betűt szeretnék. Néztem az ebay-en, de semmi jó nem volt, csak nagyon drágák. Aztán az etsy vintage-ra mentem, de semmi. Végül az etsy kézműves részlegen találtam ezt. Azóta írtam a lánynak és megcsinálja nagyobba és repülősbe.

Csodaszép lesz!

Címkék:

2 megjegyzés:

Blogger Kata írta...

Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a betűtök. Kérünk majd fotót róla! :o)

Kukkants be hozzám, van egy kis meglepim számodra! :o)

22/7/08 8:00 du.  
Blogger Monika írta...

Jaj,de kedves a fiad! Olyan jókat be tudnak szólni!!!:)

27/8/08 11:21 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal