üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. szeptember 23., kedd

Tárgy fotózás

Sokan kérdezik tőlem, hogy miért olyan jók a fotóim. Most vettem észre, hogy erről nem is írtam a magyar blogomon, csak az angolon, "Vettem egy állványt" címmel. Persze ez még abban az időben volt, amikor a magyar blog tartalmilag teljesen más volt, mint az angol . Mára már "összefésültem" a kettőt. A helyi vásárokról azért nem bloggolok, hiszen kevesen fognak mondjuk New York-ból eljönni hozzánk a WAMP-ra. Azzal viszont el kell, hogy dicsekedjek hogy a hírlevelünk hatására mindig van egy-két olyan ember aki kizárólag a panyizsuzsi ékszerek miatt jön el valamelyik vásárba, ami nagy büszkeségünk. Köszönöm Nekik!

Igazából a fotókról kezdtem írni. Szóval mi is a trükk?
3 dolog fontos:
1. Természetes szórt fény
Legjobban fátyolfelhős időben lehet fotózni. Nyáron ez a reggeli órákra módosul, télen, meg mikor egyáltalán van fény. Kizárólag szabad levegón fotózok. (Ez egészséges is!)

2. Sátor
No ez nem valami drága külföldi csoda, hanem egy kicsi hází készítésű doboz, amit bevontam hajtásmentes hófehár papírral. Ha a nap nem megfelelően süt az igényeimnek, akkor még egy vékony pausszal is le szoktam fedni.

fotó sáror, lightbox
3. Állvány
Ez egy nagyon hasznos dolog, bár ha sietek, akkor ki szoktam hagyni.
fényképezőgép állvánt
Ja, és az utómunka: csak Picassa.

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal