üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. szeptember 24., szerda

Ennek a blognak a kérdése

Kéthavonta írok erről a blogról itt egy posztot, hogy mi változik itt. Azt hiszem e blog még mindig az útkeresés fázisában van. Azt már kezdem világosan látni, hogy mi az amiről nem szeretnék itt írni. Nem gondolom, hogy bárkit is érdekel a magénéletem vagy a napi teendőim, hogy mikor és hol mostan fel, ergo nem egy "egoblog". Ugyanígy gondolkozok a gyerekeim lelki világáról, tehát kismamablog sem lesz belőle. Csak a panyizsuzsi üveg ékszereknek sem szeretnék fenntartani egy külön blogot, hiszen az is nagyon unalmas lenne, hogy hány fülbevaló akasztót rendeltünk. A designblogokat szeretem, de ahhoz valami nincs kedvem, mert nem úgy élek. Szépek és jó rájuk nézni, de ha már másképp van lerakva az alma az asztalra, akkor nem is ér semmit az egész. Az én életemet meg ne a design határozza meg, maximum egészítse ki!

Konklúzió:
Létrehoztam és hozok néhány új kategóriát, mint a vállalkozásunk "kulissza titkai" és az "ingyen üvegékszer" rovatok.
Mik jönnek még szóba?
Terveim közt a karácsonyi és egyéb ajándék ötletek, az alkotó enteriőr és a művészportrék kategóriák szerepelnek, de ez még a jövő zenéje!
Most meg elindult a hirdetési rovat, ahol olcsón tudod hirdetni a saját meska vagy egyéb boltodat, termékeidet! Részletekért írjatok e-mailt!

És egy kérdés: Ti kedves olvasók mit szeretnétek, miről olvasnátok legszívesebben? Várom a kommenteket!

3 megjegyzés:

Blogger ezkriszti írta...

Szerintem az alkotás folyamata is érdekes. Mi az ami inspirál. Milyen előzményei vannak valami új ékszernek, nem feltétlenül az üveg világából. Sok képpel, ha lehet.

30/9/08 8:56 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Zsuzsi, ez számomra is érdekes kérdés, ti. hogy milyen is legyen a blogom és miről írjak, vagy ne. Egyrészt semmilyen elvárást nem támasztok vele szemben, esetleg csak hogy van egy határ, amin túl nem megyek bele a saját (vagy a mások) magánéletébe. Másrészt igyekszem egyre őszintébben írni, hogy a blogból megismerhessenek egy kicsit (jobban). Harmadrészt szubjektív a témaválasztás és a véleményem is, akinek nem tetszik, ne olvassa.

23/11/08 9:45 du.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Nekem ez a blog sokat változott, először ez volt a "A Honlap" aztán blog lett belőle, de nem tudtam mít írjak, most már sínen van és szeretem is! Perse az, hogy miről írsz, attól is függ, hogy mi a cél. Én az ékszerek miatt blogolok!

24/11/08 8:11 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal