üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. október 7., kedd

Ráczkevi Kata

ráczkevi kataMesélj egy kicsit magadról!
Ráczkevi Kata vagyok. Kis családomal Budapesten élek. Kismamaként két gyermekem mellett próbálgatom a kreatív vénámat. Kézműves családból származom: Édesapám asztalosként nagypapám pedig fafaragó művészként a fát szelídítette, szelídíti meg.
Én főként textillel dolgozom. Textilen belül pedig a saját festésű vásznakat részesítem előnyben. Kedvenc színem nincs, mindet nagyon szeretem.

Mikor kezdtél el alkotni?
Varrni mindig is varrtam. Már kislány koromban az édesanyám lábbalhatjós varrógépén próbálkoztam. Akkor még a babáimnak "alkottam" később már magamnak készítettem néhány apróságot. Igazán aktívan két éve kezdtem varrni a kislányom születése után.

tündér táska
Mi a munkamódszered?
Melyik részt szereted a legjobban?A munkafolyamat egyik legélvezetesebb része a textilek festése. Nem rég tanultam meg a technikát. Az az izgalmas benne, hogy sohasem tudod, hogy milyen is lesz pontosan a végeredmény. Vannak meglepetések amik jobbak, mint amire számít az ember. Aztán a következő kedves fázis az anyag és a cérna kiválasztása. Nagyon szeretek pl színátmenetes cérnákat használni. Majd csak ezután dől el, hogy milyen tűzést választok pl egy táskához. Tulajdonképpen az egész folyamatot szeretem, ez ad erőt, lendületet hogy készítehessek több darabot, de sohasem egyformát!

Kedvencek:
Szentendre az egyik kedvenc városom. Kedves, hangulatos utcákkal, sikátorokkal, csodás patakparttal. Volt szerencsém 3 évig itt élni. Itt talált rám szerelem, itt született a kisfiam. Kedvenc zeném bármi lehet, ha George Michael-től hallom. ;o) Filmekben a romatikát illetve a művészetet keresem. Ezért is kedves filmjeim pl a Fagylaltparadicsom és a Keserű Méz. Ezeket a páromnak köszönhetem, ő mutatta meg őket. Kedves és kedvenc könyveim közé Janikovszky Éva művei tartoznak, de az életrajzi könyveket is nagyon kedvelem, csak mostanában sajnos kevés időm marad az olvasásra.

dkatta táska
Hogyan népszerűsíted műveidet?
A műveimet egyelőre a Meskán keresztül próbálom értékesíteni, népszerűsíteni pedig a blogomba illetve a képtármaba feltöltött fotókkal szeretném.

Mesélj milyen leszel 10 év múlva! (elsősorban alkotás)
10 év nagyon sok idő. Egyelőre a jelenre koncenrtálok, hogy teljesülhessen az álmom és a hobbim lehessen a munkám, a munkám pedig a hobbim.

Címkék:

6 megjegyzés:

Blogger Kata írta...

:o))) Köszönöm szépen!

8/10/08 11:18 de.  
Blogger Kicsoda írta...

Igyekszem, hogy ne hangozzek tul gugyen;-) Aki szereti a baratomat, azt en is szeretem:-)

8/10/08 10:09 du.  
Blogger Arcencil írta...

Én is nagyon büszke vagyok rád!!! Puszi

9/10/08 8:28 de.  
Blogger 36évi írta...

Kicso! Akkor engem szeretsz, mert én igencsak kedvelem a barátodat! :)))
Gratulálok, Kata!
Nagyon örülök a sikerednek! :*

9/10/08 5:38 du.  
Blogger Kicsoda írta...

Hihi, duplan kedvellek:-)

9/10/08 5:54 du.  
Blogger Kata írta...

Köszönöm drágáim! Én is nagyon szeretlek mindannyiótokat! :o))

10/10/08 9:52 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal