üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. november 17., hétfő

Üveg ékszer - PIF

üveg ékszer pifAhogy ígértem minden hétre lesz nálunk egy jókora kedvezmény vagy valamiféle akció karácsonyig. A Katanapló blogon láttam meg egy játékot és elsőnek jelentkeztem. Ajándékot fogok kapni, jajj de jó! Nektek is lehet jó, mert Ti is kaphattok tőlem. Íme a játék szabályai:
  • Bárki játszhat, akinek blogja van.
  • Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
  • Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
  • Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját PIF-eteket a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!
Indulhat?

Címkék:

11 megjegyzés:

Blogger babobead írta...

Hú Zsuzsi, el sem hiszem hogy még nem jelentkezett senki, így megteszem. Én már egyszer résztvettem egy ilyen játékban, elküldtem mindhárom embernek, én meg még egyet sem kaptam, talán majd most. Hamarosan beteszem a blogomba is!

17/11/08 6:53 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Én is jelentkeznék egy jó kis üvegékszerért!!!! Én még nem Pif-eztem, úgyzem itt az ideje.

17/11/08 9:10 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Szia Zsuzsi!
Férjem nevében jelentkezem, ő a blogger. :-)

18/11/08 8:28 de.  
Blogger Orsi írta...

Ide másolom az oldalát:
http://www.bonifert.hu/blog/

18/11/08 8:29 de.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Hogy nekem innen kell megtudni, hogy Zoli bloggol! Be is teszem a blog linkjeim közé!

18/11/08 8:46 de.  
Blogger helen írta...

Affene, erről lecsúsztam :))

18/11/08 9:08 de.  
Blogger Mónika írta...

óó, ahogy én is..pedig minden nap nézlek, de ez kimaradt.

21/11/08 10:30 de.  
Anonymous Névtelen írta...

Ez is azért van, mert nincs rss feed... :S

21/11/08 4:56 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Nos, nem is tudom, Orsi vagy én várjam az ajándékot, és melyikünknél jelentkezzenek a megajándékozódni vágyók, merthogy a nevemben jelentkezett...? :-) Mindenesetre örömmel viszem tovább a PIF-et!

23/11/08 9:09 du.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Én Orsinak gondoltam egy ajándékot, de ezért nem kell blogot nyitnia :-)!
Szoktalak olvasni és fel is vettelek linknek!

23/11/08 9:14 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Orsi is így remélte, nekem pedig egy új olvasó mindennél többet ér!

23/11/08 9:54 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal