üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. november 16., vasárnap

A Vásárlóink

Vasárnap WAMP volt a Gödörben. Jó volt, mint mindig, de ez valahogy mégis más. Nem mintha eddig nem éreztük volna jól magunkat és nem is a gyerek téma volt, ami elvarázsolt, hanem a saját vásárlóink.

Azzal kezdődött, hogy kicsit késve, azaz pontosan 10-re értünk ki. Ezt nagyon nem szeretem, mert úgy gondolom, hogy egy profi standnak a nyitásra teljesen kész kell állni.
Mikor a WAMP standon megkérdeztem, hol az asztalom, akkor fejből tudták, ami jól esett! A lényeg viszont ezután jött. Egy kedves vásárlónk már várt ránk és nem csak vásárolt, hanem hozott egy tábla csokit. Ez a gesztus valahogy teljesen elvarázsolt.
Ezek után nagyon sok régi vásárlónk jött ki, olyanok, akik kapják a hírlevelünket, vagy csak régebben vásároltak nálunk. Volt, aki mondta, hogy ha nem szólok, akkor Ő bizony elfelejti, hogy WAMP van.

A család nagyon nem bírja a WAMP-os reggeleket, mert a vásárok reggelén én bizony elég ideges szoktam lenni. Miért vagyok ideges? A panyizsuzsi egy on-line business élő arc nélkül. Ennek a vállalkozásnak egy hónapban egyszer, a WAMP-on van élő arca és ilyenkor mindennek még inkább tökéletesnek kell lennie, szerintem. Ez az a hely, ahol személyesen is találkozunk a vevőkkel, akik véleményt mondanak munkáinkról szóval, mosollyal vagy akár egy fintorral. Fontosak ezek a visszajelzések, jó tudni, hogy szeretik a munkáinkat ékszereinket és talán egy kicsit minket is.

Köszönjük!

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal