üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. december 1., hétfő

Karácsony design dekoráció


Karácsonyra készülve mindenki dekorál, különösen fontos ez egy olyan embernek, aki maga is alkot, hogy a dekoráció szép és ízléses legyen. Idén nem futotta az időmből, hogy csináljak valami újat, a régieket, pedig unom. Így egy ETSY-s portyázásom idején rátaláltam erre a kétféle méretben létező fantasztikus sorozatra. Egy anya és egy lánya készíti őket a saját otthonukban.
Egyszerűek, bűbájosak egyszóval csodásak. Szóval nem lehetett őket otthagyni. Most pedig tele van már velük a lakés és a barátnőim álmélkodnak!
Nézzétek meg a boltjukat!

Címkék:

3 megjegyzés:

Blogger Katbo-Réka írta...

Hát ezek hihetetlen aranyosak. Olyan jó, hogy megmutattad!

1/12/08 2:47 du.  
Blogger vadjutka írta...

jajdecuki!! :-)

2/12/08 12:23 de.  
Blogger Pásztohy Panka írta...

És karácsonyi üveg díszeket nem csinál valaki:))??
Vagy csak én voltam figyelmetlen.
Tényleg, olyan szépek lennének!!!
Én minden évben veszek egy új díszt, hogy mikor majd megöregszünk, minden évre emlékeztessen valamelyik. Az ideit még nem vettem meg.

2/12/08 8:23 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal