üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. október 19., vasárnap

Alvásidő

A gyerekeimmel nagyon szigorú vagyok az alvás tekintetében. Nálunk 1/2 8-kor fekvés van, ha törik, ha szakad. Szükségem, szükségünk van az estére a férjemmel együtt.

Sok időn át minden éjjel 8-12-ig csináltam a saját dolgomat. Tanultam, diplomáztam, építészként rajzoltam, a neten olvastam és tanultam marketing és vállalkozás fejlesztési stratégiákat, kitaláltam az új ékszereket és még néha a házimunkára is jutott idő. Ennek lejárt az ideje! Az elmúlt héten valahogy jelzett a szervezetem, hogy elég. Nem bírtam fenntmaradni. Elekezdtem időben efeküdni, de így nagyon sokmindennel lemaradtam.
Napok óta nem jutott idő fontos és sürgős dolgokra, megrendelések és az adminisztráció járt egész nap a fejemben. NEm jutottam egyről a kettőre, pedig két komoly projektünk fut:
  • egy "magyar-multi" egyik részlegének mi csináljuk a céges ajándékát Karácsonyra
  • a Calasanctius Training Program adománygyűjtő vacsoráját szponzoráljuk, ahol ékszerek kerülnek árverésre és Év Embere pakett is készül a rendezvényre
Ennek ellenére soha nem volt 2-3 órám egyben, úgy, hogy senki ne zavarjon és végre pontot tegyek a sok félig megrajzolt i-re.
Ma azt mondtam, hogy vége és délután kaptam 3 órát a családtól. Beültem a szobámba és nekiestem a legfontosabbaknak. A három óra többre volt elég, mint gondoltam. A végén még rendet is raktam az asztalon!
Örömömben átmentem a barátnőmhöz beszélgetni. Néha ki kell szakadni a gyereknevelésből és a háztartásból. Olyan jól esik most tiszta lappal kezdeni ezt az új hetet, különösen, hogy erre csak egy napot lehetett rápihenni és 3 napban kell megoldani 5 nap feladatait.


Jó éjt, megyek aludni!


Címkék:

8 megjegyzés:

Blogger Katbo-Réka írta...

Teljesen osztozom veled ezen az "időhiányos" problémán. Én is úgy érzem, hogy minimum 28 órából kellene, hogy álljon a nap. Éjfél előtt sosem fekszem le. Reggel 1/2 7- kor kelés, már alig várom az őszi szünetet.

20/10/08 7:48 de.  
Blogger babobead írta...

Legyen jó a heted!!!!

20/10/08 8:21 de.  
Blogger krisztina maros írta...

csatlakozom az időhiányos anyukák klubjához... maximálisan együttérzek és gratulálok az így is megvalósult gyönyörűségekhez! nagyon szépek az ékszerek, további sok erőt, még több időt és egészséget (ami elengedhetetlen) kívánok az alkotáshoz!

20/10/08 10:59 de.  
Blogger helen írta...

Ilyen rend az asztalomon utoljára... nem is volt soha :D

20/10/08 11:21 de.  
Blogger Kicsoda írta...

Hat akkor en is csatlakozom. Eddig meg `konnyu` volt, mert a delutani alvas alatt dolgoztam, de ugy tunik annak vege. Nalunk 1/2 9 kor van fekves es igen ejfel elott nekem sem sikerul agyba kerulnom:-)

20/10/08 2:53 du.  
Blogger Zsofi írta...

Most találtam rá a blogodra!
Fantasztikus!
Üdv,
Zsófi
www.erms.hu

20/10/08 3:43 du.  
Blogger panyizsuzsi írta...

Nahát nem gondoltam voln, hogy ez a postom ekkora sikert arat!

20/10/08 5:37 du.  
Blogger Julcsi írta...

De még mekkora sikert:-)
Én kb. 1 éve vettem észre magamon az alváshiányt. Régen éjfélig ébren voltam, elvégeztem a házimunkát, aztén 4-5-kor keltem és "élvezkedtem". Persze akkor még nem voltak iskolás gyerekeim...

22/10/08 11:25 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal