üveg ékszer - üvegékszer - modern - egyedi

üvegékszer, üveg ékszer, modern, gyűrű, medál, bross, tányér, életmód, design, divat, trend, recept, iparművész

2008. december 3., szerda

Feladatok delegálása és kiszervezése

A cím ezúttal valóban nagyon üzleties lett, mégis egy különösen személyes poszt esz ez a mai.

Nem mintha polihisztornak tartanám magam, de mindent magam csinálok a vállalkozásban, olyan ez, mintha valaki a wc-s nénitől a vezérigazgatóig egy személyben töltené be az összes pozíciót. Ennek az a nagyon nagy előnye, hogy minden feladatra és munkafázisra rálát, azonban a nap 24 órája messze kevés a feladatok megoldására. Én mára már beletanultam a kódok ide-oda másolgatásába, html nyelvbe, ezer beállításba, hiszen mi sem olcsóbb, ha az ember maga csinálja meg. Persze nem haladt a háztartás és az alvás is már-már ismeretlen fogalommá kezdett válni. Igaz, fáradtan, de büszkén mondhattam, hogy a költségek terén remekül állunk.


Na ez a héten véget ért. Néhány éve olvastam a Vezetői Időgazdálkodás könyvet, ami arról szól, hogy a munkahelyedre érve, a folyosón, az irodákban és mindenhol majmok ugranak a válladra és ott nehezednek rajta, Te meg egyre nehzebben tudsz dolgozni a sok majomtól. Ezek a majmok nem mások, mint a feladataok, amiket le KELL osztani! Igen ám, de egy mikrovállakozásban kinek?
A múlt héten újabb könyvet kezdtem el olvasni, az amerikai bestseller "4 órás munkahét" című remekművet. Ez az előbbinél egy frissebb kiadás, ami már úgy fogalmaz, hogy a feladatokat ki kell szervezni a saját hatáskörünkből.
A kettő már elég volt ahhoz, hogy lépjek és kiszervezzek két feladatot. Az első a háztartás volt. A barátnőm külföldre távozásával felszabadult a 12 éve bevált bejárónője, akit mi beszerveztünk, hogy kiszervezzük a feladatokat. A másikat a nagyobb kedvvel, de még nagyobb időigénnyel végeztem. Ez a holnap és blog rendben tartása, formára szabása és most a éppen ráncfelvarrása lenne. Ezt is kiszerveztem és megállapodtunk a honlap készítővel, hogy megcsinálja. Végül is amire én 3 hét utánaolvasás után rájöttem volna, szerintem az neki kb. ugyanennyi, percben.

Délután cirkuszosat játszottam a gyerekekkel és este 10-kor már el is mentem aludni!

Címkék:

2 megjegyzés:

Blogger Bea írta...

Gratulálok az új, kiszervezett napjaidhoz!
Izgatottan várom a sakk-gyűrűmet!:))))

3/12/08 10:12 de.  
Blogger katafolt írta...

Le a kalappal,nem kis dolog beismerni,hogy más is meg tudja csinálni,még ha ez csak a házimunka is...
egy bejárónő nekem is jól jönne,de időbe telik,míg rászánom magam.
Ezt az Adventet még remélem túlélem egyedül is.

3/12/08 11:42 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal